online store
אוטומציות

5 האוטומציות והכלים השיווקיים שכל עסק צריך

מערכת סמארטסנד הוקמה במטרה לשפר ולייעל את תהליכי המכירה, מקסום העבודה עם הלידים ושיפור המחלקות בעסק
9/11/2023

ושיווק הוא חלק חיוני מכל עסק, אך הוא יכול להיות גם זמן רב ומעייף. אוטומציות בוואצאפ ותוכנות שיווק יכולות לעזור לך לחסוך זמן וכסף, ולייעל את המאמצים השיווקיים שלך.

חיבור מערכת האוטומציה לטפסי לידים/דפי נחיתה/אתר - למערכת CRM שתעשה לכם סדר בסטטוסים ובמידע של כל ליד

מערכת אוטומציה בוואטסאפ שתתחבר למערכות ה CRM, טפסי לידים ודפי נחיתה, מה שיהפוך את העיסוק שלכם בלידים לקל ופשוט.

אוטומצות עסקיות לטפסי לידים/דפי נחיתה/אתר למערכת CRM היא דרך מצוינת לשמור על כל המידע שלך על לידים במקום אחד. החיבור הוא דו צדדי, כאשר ליד משאיר את הפרטים שלו באתר שלך, אוטומציות וואצאפ יכולה להוסיף לידים למערכת CRM שלכם. זה יעזור לך לעקוב אחר ההתקדמות של כל ליד, ולספק להם את הטיפול המתאים.

אוטומציה לשליחת הודעת וואצאפ - למיקסום שירות ומכירות

אין ליד שילך לאיבוד, אם דואגים לשלוח לו את ההודעה הנכונה בזמן הנכון. אוטומצית וואטסאפ שתשלח הודעה לכל ליד חדש, שהשאיר פרטי קשר, עם בקשה לתיאום שיחה.

צ'אט בוט חכם

צ'אט בוט שידע לתת מענה ללקוחות, ולקבל מידע מהלקוח עוד לפני שהעסק יוצר קשר ישירות עם הלקוח. ברב המקרים, הכוונה לשאלות נפוצות, לינקים רלוונטיים, ולעיתים אף תחילת תהליך בהתכתבות בוואצאפ. הצ'אט בוט יספק לעסק מידע חשוב ויחסוך זמן עבודה יקר.

דיוור בוואטסאפ ללידים מהעבר

מערכת אוטומצית וואצאפ עסקית שתדע לזהות לידים מהעבר ולספק להם הטבה או הצעה חדשה, שתעורר עניין מחודש. עם אוטומציות וואטאפ כאלו, ניתן למקסם את רווחי העסק ללא הוצאה שיווקית נוספת על ידי שימוש במידע הקיים בלבד.

אוטומציה לשליחת חוזים דיגיטליים

מי אוהב להתעסק עם בירוקרטיות ומדפסות, במקום זה, מערכת הוואטסאפ האוטמוטית תוכל לבצע את הפעולות האלה עבורכם, לחסוך לכם זמן יקר ושערות לבנות.

לאחר שתגדירו את אוטומציית הוואטסאפ העסקית שלכם, היא תתחיל לפעול באופן אוטומטי ותאפשר לכם לנהל את העסק ולהגדיל הכנסות, באופן פשוט וקל. באמצעות שימוש באוטומצית וואצאפ, תוכלו לחסוך זמן וכסף, ולייעל את תהליך המכירה שלכם. זה יכול לעזור לכם להגיע לקהל היעד שלכם בצורה יעילה יותר, ולייצר יותר מכירות.

פלטפורמת ניהול הלידים והמכירות באמצעות אוטומציות בוואטספ של SmartSend, תעשה בדיוק את זה. הפלטפורמה מחברת בין מערכות מידע שונות, ומאפשרת לכם לשלוט במידע, ולא לאבד אף ליד בדרך.

על SmartSend

SmartSend הוקמה במטרה לשפר ולייעל את תהליך המכירה ומקסום העבודה עם הלידים, על ידי שימוש באוטומציות וואצאפ. SmartSend היא הפלטפורמה שתסדר, תארגן ותייעל את מחלקות העסק והעבודה הידנית על ידי אוטומציות עסקיות, צ'אט בוט וואטסאפ. המערכת יודעת להתחבר עם מערכות אוטומציה של Zapier ו Make לבניית תהליכי אוטומציה לעסקים בוואטסאפ, כמו שליחת הודעות, הוספת נמען לרשימה שמורה מראש, הוספה לרשימת CRM ועוד.