online store
אוטומציות

שיווק בוואטסאפ - וואטאספ יכול לשפר את השיווק העסק שלך

כל מה שתצטרכו לדעת על שיווק בוואצאפ וכיצד הוא יכול לשפר גם את העסק שלכם
סמארטסנד SmartSend
18/9/2023

 

יש לכם עסק משלכם ואתם חולמים שהוא יצליח בענק, אבל בינתיים לא מצליחים להשתלט עלהמיילים, הפרסומים בפייסבוק, המשימות שנכנסות במנדיי וההודעות דרך האינסטגרם? לניהול יעיל, מסודר, קל ונוח יותר, פשוט תעברו לנהל את כל העסק בווצאפ! באמצעות Smartsend תוכלו לבצע אוטומציות רבות שיעזרו לכם לשווק ולתקשר עם לידים חדשים ועם לקוחות חוזרים ולשמר את מעגל הלקוחות שלכם על ידי מסירת הודעות שוטפות ועדכונים חמים על הנחות ומבצעים בדרך שתאפשר לכם שליטה רבה יותר, נוחות גדולה יותר, וזמן פנוי רב יותר לניהול השוטף של העסק.

שיווק בוואטסאפ – הדרך החכמה והנוחה לנהל קשר עם לקוחות לכל מטרה

smartsend הינה פלטפורמה לוואטסאפהמאפשרת לכם שווק, למכור ולנהל מערכת CRM  בדרך הנוחה והקלה ביותר שתאפשר לכם לרכז את כלפעילות העסק למקום אחד – הוואטצאפ, ולהעניק לכם סדר, ארגון, מעקב קל ופשוט יותראחרי התקדמות תהליכי השיווק והמכירה השונים, שקט נפשי גדול יותר ויותר זמן פנוילניהול השוטף של העסק. כשכל התקשורת, שליחת ההודעות והשיווק נעשה במקום אחד, הרבהיותר קל לכם לייעל ולשפר את השירות שאתם מעניקים ללקוחות וכשהם מרוצים, הם יחזרוויקנו ממכם. במקום לשקוע שעות ארוכות בתכתובות מייל, בדיקת משימות במנדיי, קריאת הודעותסמס ומסנג'ר, פייסבוק, אינסגרם ועוד, פשוט עשו הכל דרך מקום אחד – וואטסאפ.

איך זה עובד?

Smart send מאפשרת לכם לנהל את כל תהליכי השיווק באמצעות מקום אחד – הוואטסאפ. בדרך זו תוכלו לנהל בדרך הפשוטה, החכמה והיעילה ביותר את הקשר עם הלקוח החל משיווק בווטסאפ, ניהול סוגים שונים שלאוטומציות לוואטספ באמצעות תוכנת וואצאפ פשוטה וקלה מאד. במקום להתפזר על פני מגוון של אפליקציות כגון מייל, רשתות חברתיות, שירות הודעות סמס, מסנג'ר ואינסטגרם, ובסופו של דבר לפספס הודעות ולאבד לקוחות, רכזו הכל למקום אחד:

· יעילות מוגברת לטיפול בלידים חדשים – לנציגי מכירות ושירות לקוחות פשוט וקל יותר להתנהל מול לידים חדשים, פונים או לקוחות חוזרים ולהעניק להם שירות מהיר, מקצועי ואמין יותר, וכשהלקוחות מרוצים, הם חוזרים.

 

· חיבור מערכת ה-  CRM -  חיבור מערכת ה –CRMאל אוטומציות לוואטסאפ מאפשרת לכם לטפל במהירות וביעילות בלידים חדשים, בלקוחותהנמצאים בטיפול, בלקוחות הזקוקים למענה ובקשה למידע מבלי לשכוח או לפספס אף אחד.

 

· צ'אטבוט חכם – שילוב תוכנת וואצאפ כגון צ'אט בוט מעניקה מענהראשוני בכל שעה של היום כל השבוע 24/7 ומאפשרת ניתוב לקוחות יעיל אל נציגי השירותהשונים, ולעיתים גם מאפשרת ללקוח לקבל מידע רלוונטי ללא צורך בנציג.

 

· אינטגרציות– תוכלו לשלב עשרות תוכנות, החל מיומן פגישות וכלה בחשבוניות ירוקות,כדי שהכל יהיה נגיש לכם בזמן אמת ולא תצטרכו לבזבז זמן או לעכב לקוח על הקובנסיונות למצוא את המסמך הרלוונטי, הכל כבר נמצא שם.

 

· חיבור עד ארבעה מכשירים במקביל – תוכלו להעזר ב – Smart sendמכל מכשיר שנמצא ברשותכם, עד ארבעה במספר במקביל, לניהול שוטף ומהיר, יעיל ונוחבמיוחד.

 

· מתאים לסוגים רבים של עסקים – בין אם יש לכם עסק למכירת ציודלמספרות ובין אם אתם משווקים עוגות ביתיות, תוכלו תמיד להתאים את  Smart sendלסוג העסק ולצרכים שלכם, ולעבודבנוחות ובגמישות יותר מאי פעם.

 

יתרונות השיווק בוואטסאפ

כשמדובר בשיווק, הפשטות והנוחות לשני הצדדים –הצד המפרסם והלקוח הפוטנציאלי, הם קלף מנצח. מצד אחד הצד המפרסם זקוק לפלטפורמה נוחה מאד ופשוטה לתפעול שניתן לעשות בלחיצת כפתור ולייעל ככל הניתן את השיווק,ומצד שני הלקוח הפוטנציאלי רוצה לקבל מידע רלוונטי בקלות ובלי יותר מידי מאמצים כדי לבדוק אם המוצר או השירות שלכם באמת עונה על הציפיות או הצרכים שלו. שיווקבוואטסאפ מאפשר לשני הצדדים לתקשר זה עם זה בצורה יעילה ואיכותית מאד, לשתף מידע,לספק ולקבל שירות אדיב ונעים אשר יוביל את הלקוח לבחור להשאר ולקבל ממכם שירות חוזר. בדרך זו לעולם לא תפספסו שוב לקוחות, לא תאחרו לענות על שאלות, תפתרו בקלותובמהירות בעיות ותעבדו בצורה יעילה וחפה מדאגות.

למי זה מתאים?

מאחר ותהליכי שיווק בוואטצאפ, אוטומציות לוואטסאפ ושילוב תוכנת וואצאפ לבית העסק הינו עניין גמיש הניתן להתאמה אישית, למעשה כל בית עסק, מגדול ועד קטן, יכול להסתייע בסמראטסנד, לפרוח ולצמוח ולהרחיב כל העת את מעגל הלקוחות ולפנות לקהלי יעד חדשים. סמארטס נדמציעה לכם אפשרויות נוספות רבות ומיוחדות כגון:

· התאמה לעבודה בצוות

· תזמון הודעות וקמפיינים

· דיוור לקבוצות נמענים

· אינטגרציה עם Make & Zapier

לתכנן אסטרטגיה שיווקית בקלות רבה יותר

פותחים בקמפיין? יש לכם הודעות מיוחדות או מבצעים והנחות? כל כך קל לשלוח הודעות מתוזמנות היטב בלחיצת כפתור אחת שמגיעה לכולם באותו הרגע ולכם נשאר רק לחכות להזמנותשיתחילו לזרום. עם  Smart send הרבה יותר קל לתכנן אסטרטגיות שיווקיות, לתזמר ולתזמן את כולן ביחד וליצור אחידות בכל האמצעים שעומדים לרשותכם, החל מהמייל דרך הרשתות החברתיות וכלה בהודעות סמס. וכשהאסטרטגיה טובה, שיווקבוואטסאפ הופך את הכל קל ונגיש הרבה יותר, שירות הלקוחות באמצעות אוטומציות לווטסאפ נהיה יעיל ומוצלח הרבה יותר, וכל תוכנת וואצאפ שתרצו להתקין משתלבת מצויין ועוזרת לכם לעבוד פחות קשה, והלקוחות שלכם מרוצים ונהנים יותר מהשירות שלכם.

 

כחלק משיפור התהליכים שלכם, אנחנו ממליצים גם לפתח מערכת CRM מותאמת לעסק שלכם

שכמובן שגם אותה, ניתן לחבר לאוטומציות בוואצאפ עם סמארטסנד